یکشنبه, ۲۶ دی , ۱۴۰۰ - 2022 January 16
اخبار ویژه
كدخبر: 6453 تاريخ : 1 ژانویه 1970 - 03:30 بازديد: 83 بازدید نسخه چاپي ارسال به دوستان

راهنماي ۵ مرحله‌اي بازاريابي ديجيتال

راهنماي ۵ مرحله‌اي بازاريابي ديجيتال

خبرگزاري آريا – از دو دهه پيش تا به امروز بازاريابي ديجيتال (Digital Marketing) به‌عنوان زيرمجموعه‌اي از مديريت بازاريابي و نيز مديريت تبليغات مورد توجه توسعه‌دهندگان کسب‌وکار و کارآفرينان قرار گرفته است. در اين شيوه نوين از بازاريابي و بازارسازي، ابزارها و فعاليت‌هايي مورد توجه قرار مي‌گيرد که براي بازاريابي محصولات و خدمات در بستر […]




خبرگزاري آريا – از دو دهه پيش تا به امروز بازاريابي ديجيتال (Digital Marketing) به‌عنوان زيرمجموعه‌اي از مديريت بازاريابي و نيز مديريت تبليغات مورد توجه توسعه‌دهندگان کسب‌وکار و کارآفرينان قرار گرفته است. در اين شيوه نوين از بازاريابي و بازارسازي، ابزارها و فعاليت‌هايي مورد توجه قرار مي‌گيرد که براي بازاريابي محصولات و خدمات در بستر اينترنت، تلفن‌هاي همراه و ابزارهاي ديجيتال مشابه مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

خبر جدید  10 کشور جهان که بیشترین دانشگاه را دارند
0/5 (0 نقد و بررسی)


در زمينه‌ي انتشار نظرات مخاطبان رعايت چند مورد ضروري است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسي تايپ کنيد.
  • «فن روز » مجاز به ويرايش ادبي نظرات مخاطبان است.
  • فن روز از انتشار نظراتي که حاوي مطالب کذب، توهين يا بي‌احترامي به اشخاص، قوميت‌ها، عقايد ديگران، موارد مغاير با قوانين کشور و آموزه‌هاي دين مبين اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأييد مدير بخش مربوطه منتشر مي‌شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات